Rymspyssel




Rubriken beskriver min dag rätt så bra faktiskt. Jag har fixat, städat och hållt på rätt så mycket med mitt rum. Bland annat satt upp en ny lampa jag köpte häromdagen, placerat ut en fotoram med några utav mina vänner på och sorterat lite smycken, därav alla bilder.

Det här med rum är rätt underskattat egentligen, man borde nog göra de mer personliga än vad många har de, t.ex. genom att sätta upp bilder på nära och kära, ställa fram saker som har med ett intresse att göra eller något annat kreativt man gillar. Rummet är ju ändå ens eget och då borde ju också synas. Jag menar hur härligt är det inte att kunna få inspiration varenda gång man somnar eller vaknar. Det är i alla fall något jag har börjat försöka med. Man hittar t.ex. pappas analoga kameror på en hylla, min favorittidning egoboost i ett tidningställ, bilder på mina vänner och så ska jag sätta upp något inspirerande ord eller citat.

Kommentera här:
Postat av: FOTOKUSERA - en personlig fotoblogg

Åh vad cool fotoram!

2012-02-29 @ 10:18:54
URL: http://fotokusera.blogg.se/

Att kommentera:
Om du gillar min blogg och vill följa den på ett smidigt sätt
så är bloglovin ett bra alternativ bloglovin
Vill du att jag följer dig är det bara att du klickar iväg en kommentar :)

Är det något du undrar över som inte har med inlägget att
göra hänvisar jag till blogresponse
Ni får ett snabbare svar och det underlättar mycket för mig!



Det är helt okej att kommentera anonymt men glöm inte att jag alltid ser din IP-adress.
Vill du ha svar på kommentaren måste du skriva en mailadress eller hemsida/blogg så jag kan svara.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0