Kärlek

Jag vill bara passa på att skicka lite kärlek till er. Det är ju endå alla hjärtansdag som ni säkerligen vet och det är ju just vad den här dagen är till för. Att visa uppskattning och tacksamhet för alla i sin närhet, att ge kärlek.

Det har jag gjort på lite olika sätt, bland annat genom att bjuda min kära familjen på mumsiga hembakade brownis och njutit utav mina fina vänners sällskap. Man behöver inte göra det så komplicerat eller stort, bara du ger lite kärlek till de du bryr dig om. Så här har ni, en liten dos kärlek. Från mig till er!

Jag kommer komma tillbaka hit till bloggen jag lovar, jag behöver bara ladda upp lite. Med lite idéer, lite inspiration, energi, motivation och tid.
Men håll ut bara.

Love!



Kommentera här:
Postat av: Josefin

Snygg blogg du har! ;) Allt bra?

2012-02-19 @ 16:03:29
URL: http://joisies.blogg.se/

Att kommentera:
Om du gillar min blogg och vill följa den på ett smidigt sätt
så är bloglovin ett bra alternativ bloglovin
Vill du att jag följer dig är det bara att du klickar iväg en kommentar :)

Är det något du undrar över som inte har med inlägget att
göra hänvisar jag till blogresponse
Ni får ett snabbare svar och det underlättar mycket för mig!



Det är helt okej att kommentera anonymt men glöm inte att jag alltid ser din IP-adress.
Vill du ha svar på kommentaren måste du skriva en mailadress eller hemsida/blogg så jag kan svara.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0