Träning

Jag nämnde i ett annat inlägg att jag ska komma igång och träna mer. På torsdag får jag lite instruktioner på gymmet där jag ska börja och sedan är det bara att köra på. Passande nog ska jag prova att väga in mig på en tanitavåg imorgon. Då får jag veta precis hur mycket muskler, fett jag har i % o.s.v. och det ska bli kul att se skillnaden efter jag kommit igång och tränat ett tag.
 
Igår blev det intervallträning för min del följt utav styrka. I stort sett hela kroppen fick sig en genomkörare. Nu idag tog jag en avkopplande powerwalk innan jag åt frukost. Jag brukar ha svårt för att gå innan jag har ätit för jag är alltid så hungrig haha, men idag tvingade jag ut mig i alla fall. Frukosten blir ju faktiskt så mycket godare!

Kommentera här:

Att kommentera:
Om du gillar min blogg och vill följa den på ett smidigt sätt
så är bloglovin ett bra alternativ bloglovin
Vill du att jag följer dig är det bara att du klickar iväg en kommentar :)

Är det något du undrar över som inte har med inlägget att
göra hänvisar jag till blogresponse
Ni får ett snabbare svar och det underlättar mycket för mig!



Det är helt okej att kommentera anonymt men glöm inte att jag alltid ser din IP-adress.
Vill du ha svar på kommentaren måste du skriva en mailadress eller hemsida/blogg så jag kan svara.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0