Inpackning med infraljus

Iphonebild
Jag gjorde ju som jag har berättat om tidigare, en hårinpackning med infraljus. Tack vare infraljuset går inpackning verkligen in i alla hårtoppar på djupet. Det är jättebra för håret och framförallt torrt hår som mitt, ni ser ju skillnaden på bilderna ovan och det bästa är ju känslan nu i efterhand, det känns så mycket bättre. Jag gjorde det hos min kompis mamma som driver företaget Vital Örebro.
 
Min dag annars har varit jättebra, precis sådär som man ska spendera en sommardag helt enkelt. Jag fick en jättefin present utav Steph, jag kan visa den här imorgon. Nu är jag förvånansvärt trött och jag tänkte försöka ta en powerwalk innan frukost imorgon så det blir nog sängen för min del nu. Vi hörs imorgon, då är det min kompis Elin och en gyminstruktion som står på schemat.

Kommentera här:

Att kommentera:
Om du gillar min blogg och vill följa den på ett smidigt sätt
så är bloglovin ett bra alternativ bloglovin
Vill du att jag följer dig är det bara att du klickar iväg en kommentar :)

Är det något du undrar över som inte har med inlägget att
göra hänvisar jag till blogresponse
Ni får ett snabbare svar och det underlättar mycket för mig!



Det är helt okej att kommentera anonymt men glöm inte att jag alltid ser din IP-adress.
Vill du ha svar på kommentaren måste du skriva en mailadress eller hemsida/blogg så jag kan svara.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0