Bloggpaus

Den här bloggen får inte den tid den förtjänar, tyvärr så är ju det, det återkommande problemet på den här bloggen. Min tid eller snarare, saknaden utav den. Imorse när jag satt och funderade över hur länge jag faktiskt har bloggat och hur det var då, för några år sedan, insåg jag hur länge sedan det var det kliade i mina fingrar. Jag brukade känna att jag verkligen ville blogga och behövde skriva av mig, annars kliade det liksom i fingrarna på mig. Det är inte alls samma sak längre, visst har jag visioner och vill blogga men inte på samma sätt som då.

Så nu, i några veckor framöver tänker jag ge mig själv blogg förbud. Inte låta mig själv skriva på ett tag och förhoppningsvis samla på mig lite inspiration och idéer. Det är nog bäst så, för både er och mig. Jag är trött på alla dessa halvdana inlägg och det borde ni också vara! Exakt när jag kommer tillbaka återstår och se, men förr eller senare i alla fall. Ta hand om er, massor med kärlek!❤

 

 


Kommentera här:
Postat av: Cajsa FOTO

Vet hur det känns precis börjat blogga efter flera månader..

2012-08-04 @ 08:04:42
URL: http://www.cajsaphoto.blogg.se

Att kommentera:
Om du gillar min blogg och vill följa den på ett smidigt sätt
så är bloglovin ett bra alternativ bloglovin
Vill du att jag följer dig är det bara att du klickar iväg en kommentar :)

Är det något du undrar över som inte har med inlägget att
göra hänvisar jag till blogresponse
Ni får ett snabbare svar och det underlättar mycket för mig!



Det är helt okej att kommentera anonymt men glöm inte att jag alltid ser din IP-adress.
Vill du ha svar på kommentaren måste du skriva en mailadress eller hemsida/blogg så jag kan svara.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0