Veckans...



VECKANS BÄSTA

■ Jag kan checka av nationella i hör och läsförståelse från min nationella proven lista. Det gick förhoppningsvis väldigt bra.

■ Jag är preliminärt intagen på mitt första handsval sam på thoren till hösten.

■ Det är fredag imorgon och det blir filmkväll med mina mycket härliga vänner.

■ Isabella Löwengrip hade igår release på sin nya bok "Isabellas hemligheter" och den borde, signerad dyka ner i min brevlåda i början av nästa vecka.

■ Jag har fixat en balklänning, skolavslutningsklänning och förhoppningsvis ett par bra klackar som även de borde komma på posten nästa vecka.

■ Min "flytta hemifrån" uppsats behöver inte lämnas in förens på måndag när den egentligen skulle lämnas in imorgon = jag behöver inte vrålplugga ikväll <33<3


VECKANS UTVECKLINGSOMRÅDEN

■ Det här med blogguppdateringen går ju sådär, men nästa vecka ska jag verkligen försöka haha!

Kommentera här:

Att kommentera:
Om du gillar min blogg och vill följa den på ett smidigt sätt
så är bloglovin ett bra alternativ bloglovin
Vill du att jag följer dig är det bara att du klickar iväg en kommentar :)

Är det något du undrar över som inte har med inlägget att
göra hänvisar jag till blogresponse
Ni får ett snabbare svar och det underlättar mycket för mig!



Det är helt okej att kommentera anonymt men glöm inte att jag alltid ser din IP-adress.
Vill du ha svar på kommentaren måste du skriva en mailadress eller hemsida/blogg så jag kan svara.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0