Spexfoto


En liten BTS bild från idag. Hittar ni mig? Bilden är tagen med en mobilkamera av min lärare.

Vi tog våran klass spexfoto idag. Det är inte varje dag man får skvätta ner hela sig själv i färg. Hela klassen intog bildsalen och kladdade ner varandra. En rätt härlig känsla faktiskt! Jag hade färg på hela benen, i ansiktet, på armarna och till och med i håret. . Vi hade lite problem med vad vi skulle vara och att komma överens innan men till slut tycker jag det här blev riktigt bra i alla fall. Att vi hade ett bra budskap att komma med gjorde ju inte saken sämre heller!

Imorgon har jag två nationella prov vilket gör att jag just nu vill spola fram tiden 24 timmar så jag kan sitta med en good feeling och veta att jag bara har 3 nationellaproven delar kvar innan alla är helt klara.

Kommentera här:

Att kommentera:
Om du gillar min blogg och vill följa den på ett smidigt sätt
så är bloglovin ett bra alternativ bloglovin
Vill du att jag följer dig är det bara att du klickar iväg en kommentar :)

Är det något du undrar över som inte har med inlägget att
göra hänvisar jag till blogresponse
Ni får ett snabbare svar och det underlättar mycket för mig!



Det är helt okej att kommentera anonymt men glöm inte att jag alltid ser din IP-adress.
Vill du ha svar på kommentaren måste du skriva en mailadress eller hemsida/blogg så jag kan svara.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0