Bra vän, bra bio och bra musik



Gårdagen spenderades med den underbara tjejen på bilden. En lite mer brunhårig verison utav Steph dårå. Jag skulle kunna säga hur mycket som helst om den här tjejen men det skulle ju bli lite långdragit för er att höra så det får räcka med att säga att jag aldrig skulle klara mig utan henne och att hon alltid lyser upp mina dagar. Vi var och såg hungergames på bio igår, den var väldigt bra faktiskt. Jag rekommenderar den!

Just nu spelas mina svenska favoriter på hög volym. Ni hittar listan här om ni är intresserade.

Kommentera här:

Att kommentera:
Om du gillar min blogg och vill följa den på ett smidigt sätt
så är bloglovin ett bra alternativ bloglovin
Vill du att jag följer dig är det bara att du klickar iväg en kommentar :)

Är det något du undrar över som inte har med inlägget att
göra hänvisar jag till blogresponse
Ni får ett snabbare svar och det underlättar mycket för mig!



Det är helt okej att kommentera anonymt men glöm inte att jag alltid ser din IP-adress.
Vill du ha svar på kommentaren måste du skriva en mailadress eller hemsida/blogg så jag kan svara.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0