För mycket att göra, för lite tid


En bild på la baugetts nya macka som förmodligen kommer dyka upp på la baugette framöver. Jag lyckas ju då alltid få in fotograferingen i allt haha.

Satan i gatan vad jag har mycket att göra nu asså. En prao uppsats som ska skrivas, svenskaböcker som ska läsas, glosor av olika slag, musikprov, matte formler och massor av andra typer utav skolarbeten som ska vara klara nästa vecka. Behöver jag nämna att jag knappt har börjat på något utav det? Känns sådäär asså.

Utöver det ska bröllopsbilderna redigeras och så ska jag designa en projektarbetsblogg till min syster och hennes kompis. Pricken över i:t är att jag inte alls har tillräckligt med tid för att hinna med allt det här.

Jag har egentligen ingen aning om vad jag ska prioritera. Problemet är att allt är viktigt!

Hoppas ni har förståelse att jag kommer ta bloggen i sista hand ett tag framöver. Det är så det får bli.

Kommentera här:

Att kommentera:
Om du gillar min blogg och vill följa den på ett smidigt sätt
så är bloglovin ett bra alternativ bloglovin
Vill du att jag följer dig är det bara att du klickar iväg en kommentar :)

Är det något du undrar över som inte har med inlägget att
göra hänvisar jag till blogresponse
Ni får ett snabbare svar och det underlättar mycket för mig!



Det är helt okej att kommentera anonymt men glöm inte att jag alltid ser din IP-adress.
Vill du ha svar på kommentaren måste du skriva en mailadress eller hemsida/blogg så jag kan svara.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0