15 Oktober


En bild jag plåtade för några veckor sedan när jag följde med när Elsa red.


Istället för att förklara mig för min dåliga bloggning tänker jag bara köra på igen.

Vad har jag sysselsatt mig med de senaste dagarna med då? Jo, jag har pluggat, en rätt stor del utav tiden faktiskt. Jag har även hunnit med att lyssna på två gymnasinformation gällande två skolor. Även blivit väldigt säker på vad jag ska gå, okej jättesäker haha. Sen har jag även hunnit med att träffa Steph. Jaa, mycket mer än så var det inte.

Helgen kommer gå i ett lungt tempo vilket passar mig utmärkt. Med tanke på allt plugg känns det skönt att kunna andas ut lite. Okej, andas och andas jag ska plugga idag med, men det är inte förrns nu jag känner att jag verkligen har kontroll och tid på mig, så det funkar. Jag har även tänkt att få upp lite blogginlägg så ni kan ju hålla lite koll under dagen ;)


Kommentera här:

Att kommentera:
Om du gillar min blogg och vill följa den på ett smidigt sätt
så är bloglovin ett bra alternativ bloglovin
Vill du att jag följer dig är det bara att du klickar iväg en kommentar :)

Är det något du undrar över som inte har med inlägget att
göra hänvisar jag till blogresponse
Ni får ett snabbare svar och det underlättar mycket för mig!



Det är helt okej att kommentera anonymt men glöm inte att jag alltid ser din IP-adress.
Vill du ha svar på kommentaren måste du skriva en mailadress eller hemsida/blogg så jag kan svara.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0