Reflexskärm


Här kommer en video när jag pratar om min reflexskärm. Haha lite fail här och var men jag orkade verkligen inte att filma om, så den här får duga. Jag hade tänkt att klippa klippet och så men insåg precis att jag inte har någon filmredigerare på Ellens laptop. Så den får vara såhär!

Nu ska jag käka och kolla på talang efter flera timmars plugg. Efterlängtat!

Kommentera här:
Postat av: Anna

Du har inte glömt att du skulle göra en film på när du visar din kameraväska och så va? :)

2011-05-06 @ 22:17:18
URL: http://iliveforyou.blogg.se/

Att kommentera:
Om du gillar min blogg och vill följa den på ett smidigt sätt
så är bloglovin ett bra alternativ bloglovin
Vill du att jag följer dig är det bara att du klickar iväg en kommentar :)

Är det något du undrar över som inte har med inlägget att
göra hänvisar jag till blogresponse
Ni får ett snabbare svar och det underlättar mycket för mig!



Det är helt okej att kommentera anonymt men glöm inte att jag alltid ser din IP-adress.
Vill du ha svar på kommentaren måste du skriva en mailadress eller hemsida/blogg så jag kan svara.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0