Bloggsvar -> Blogresponse


Ni kanske redan har sett att bloggsvar rutan har förändrats lite. Om ni nu missat det kommer ni se det.
I vilket fall som helst har bloggsvar bytt namn, till bloggresponse som det nu heter. I det nya bloggresponse har det tillkommit lite olika funktioner, bland annat att man kan premunera på frågorna en medlem får. Så det är väll något jag rekommenderar om man vill ha stenkoll på alla dessa frågor haha.

Förutom det har designen blivit snyggare och om jag fattat det rätt behöver man inte någon inbjudan om man ska bli medlem(?). Vilket jag tycker är bra och rättvist.I vilket fall som helst är det bara att ställa frågor. Allt från kameror, om mig eller bara något helt onödigt du undrara över. Allt uppskattas haha! Ni hittar rutan i menyn.

Nu ska jag ladda in nästan 8GB bilder på mig och Elin med hjälp utav en seg minneskortläsare. Haha, segt är ordet!

Kommentera här:

Att kommentera:
Om du gillar min blogg och vill följa den på ett smidigt sätt
så är bloglovin ett bra alternativ bloglovin
Vill du att jag följer dig är det bara att du klickar iväg en kommentar :)

Är det något du undrar över som inte har med inlägget att
göra hänvisar jag till blogresponse
Ni får ett snabbare svar och det underlättar mycket för mig!



Det är helt okej att kommentera anonymt men glöm inte att jag alltid ser din IP-adress.
Vill du ha svar på kommentaren måste du skriva en mailadress eller hemsida/blogg så jag kan svara.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0