Allt som är viktigt, är värt att kämpa för



Kort sagt har jag hunnit med att spänna rälsen, svettats i mina tjocka svart jeans och ständigt klagat över att jag inte tog skjorts... som jag faktiskt övervägde. Suck! Förutom det har jag hunnit med att få MVG på ett nationellt prov vi gjort. För en gång skull är jag faktiskt nöjd över mig själv. Egentligen är jag inte nöjd över texten dock men ett mvg sitter ju alltid fint haha. Lite lungare inför nationella i 9an nu i alla fall.

Imorgon ska jag träffa Elin Sjödahl efter skolan. Mycket trevligt med tanke på att jag inte träffat henne på otroligt länge. På torsdag då vi har ledigt ska jag vara med Stephanie och det blir troligtvis en grillkväll med lite annat härligt folk. Helgen som kommer är hyfsat oplanerat och det är ju så det ska vara. Livet alltså!

Bloggningen ligger nog inte på topp till skolasvlutning men ja när lovet väl börjat då ska jag uppdatera, har massor utav idéer.

Kommentera här:
Postat av: ebba

åh vad fina bilder du tar! önskar att jag också kunde vara så bra på att fota!

2011-05-31 @ 22:07:18
URL: http://ebbaisabellafoto.blogspot.com/

Att kommentera:
Om du gillar min blogg och vill följa den på ett smidigt sätt
så är bloglovin ett bra alternativ bloglovin
Vill du att jag följer dig är det bara att du klickar iväg en kommentar :)

Är det något du undrar över som inte har med inlägget att
göra hänvisar jag till blogresponse
Ni får ett snabbare svar och det underlättar mycket för mig!



Det är helt okej att kommentera anonymt men glöm inte att jag alltid ser din IP-adress.
Vill du ha svar på kommentaren måste du skriva en mailadress eller hemsida/blogg så jag kan svara.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0