In streetstyle


Canon EOS 50D + Canon 50mm f/1.8 II
@ 50mm - ISO 200 - 1/400 - f/4.0

Jag hade tänkt att göra något roligt inlägg. Kanske ett photoshoptips eller fototips eller något sådant. Självklart är mitt huvud helt tomt på inspration och jag har inte heller riktigt tid för att sitta och göra något stort projekt. Så det får bli någon annan dag.

Jag hade tänkt filma när jag visar min fotoutrustning i lördags (vilket jag fått önskemål om). Men självklart hade  min syster tagit med digitalkameran jag tänkt filma med så det får bli någon annan dag. Jag ska försöka göra det så fort jag får någon bra tid.

Ska försöka få upp något mer inlägg nu. Gör jag inte det så hörs vi imorgon efter min träning!



Kommentera här:

Att kommentera:
Om du gillar min blogg och vill följa den på ett smidigt sätt
så är bloglovin ett bra alternativ bloglovin
Vill du att jag följer dig är det bara att du klickar iväg en kommentar :)

Är det något du undrar över som inte har med inlägget att
göra hänvisar jag till blogresponse
Ni får ett snabbare svar och det underlättar mycket för mig!



Det är helt okej att kommentera anonymt men glöm inte att jag alltid ser din IP-adress.
Vill du ha svar på kommentaren måste du skriva en mailadress eller hemsida/blogg så jag kan svara.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0