Det där i detalj


Canon 50D + Canon EF 200mm 2.8 II

Jag fick låna ett objektiv av fotografen och fota lite på stan. Bilderna ovan är några utav dom jag tog. Förutom 200mm objektivet hade jag också en konverter vilket gjorde att jag kom otroligt nära. Ganska kul att fota detaljer på stan faktiskt. Så mycket små saker man inte tänker på.

Kommentera här:
Postat av: JOHANNA

fina!

2011-03-18 @ 10:53:35
URL: http://johannatatar.blogg.se/
Postat av: Erika - fotoblogg

Vilken snygg design du har på din blogg! Alltid kul att komma in på andra fotobloggar. Din föll mig precis i smaken! Jag lägger till dig på bloglovin! :D

2011-03-18 @ 13:33:35
URL: http://erikahallman.beldo.se/
Postat av: Elin › en personlig fotoblogg

Riktigt snyggt faktiskt, även fast det bara är alldagliga, vanliga saker :) haha



Svar: Oj, nu kommer jag inte ihåg vad jag skrev, var så länge sen, men det gör man, antar jag :o

2011-03-26 @ 23:24:16
URL: http://apieceofelin.blogg.se/

Att kommentera:
Om du gillar min blogg och vill följa den på ett smidigt sätt
så är bloglovin ett bra alternativ bloglovin
Vill du att jag följer dig är det bara att du klickar iväg en kommentar :)

Är det något du undrar över som inte har med inlägget att
göra hänvisar jag till blogresponse
Ni får ett snabbare svar och det underlättar mycket för mig!



Det är helt okej att kommentera anonymt men glöm inte att jag alltid ser din IP-adress.
Vill du ha svar på kommentaren måste du skriva en mailadress eller hemsida/blogg så jag kan svara.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0