Mitt favorit fotomotiv


Det jag föredrar att fotografera mest är porträtt bilder. Det krävs så mycket mer än att bara ta en bild. Man måste tänka på inställningar, bakrunder, olika typer utav vinklar, se till att reflexskärmen reflekterar bra och min sagt locka fram det bästa hos modellen. Det är kombinationen utav allt det där som gör att jag gillar att fotografera porträttbilder mest.

Varje gång jag ska fotografera någon går jag liksom in med inställningen att försöka fånga den bästa bild jag kan. Och då man verkligen lyckas ta en sån där kanon bild, då vill jag bara ta fler.

Ledsen att säga det men nu ska jag hem till Elin, det vart inte en sån där riktigt bloggig dag som jag hade tänkt mig. Men deppa inte för det...

Iförmiddags när jag skulle upptadera kom jag verkligen inte på någonting alls att skriva om det var helt tomt på idéer. Därför satte jag mig framför tvn med ett anteckningsblock i knät och lyckades klura ut en hel del blivande inlägg.

Kommentera här:
Postat av: Tess

Vilka fina bilder! :) Kram

2011-06-26 @ 15:25:04
URL: http://scenbloggen.com/tesswaltenburg

Att kommentera:
Om du gillar min blogg och vill följa den på ett smidigt sätt
så är bloglovin ett bra alternativ bloglovin
Vill du att jag följer dig är det bara att du klickar iväg en kommentar :)

Är det något du undrar över som inte har med inlägget att
göra hänvisar jag till blogresponse
Ni får ett snabbare svar och det underlättar mycket för mig!



Det är helt okej att kommentera anonymt men glöm inte att jag alltid ser din IP-adress.
Vill du ha svar på kommentaren måste du skriva en mailadress eller hemsida/blogg så jag kan svara.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0