Back on the track


Min otroligt fina vän Elin.

Hej på er, hoppas ni inte saknat mig allt för mycket ;)
De här dagarna utan bloggning var precis vad jag behövde. Jag har samlat på mig lite inspration och det kliar lite i fingrarna på mig för jag vill börja blogga. Dock kör vi inte gasen i botten än, jag kommer blogga frågan är bara hur mycket. Tanken är att det blir 1-2 inlägg om dagen veckan ut. Jag hoppas ni står ut :)

Vad har jag sysslat med under de här dagarna då? Jo, jag har sett sista Harry Potter filmen som var såhääääär bra. Malin var mitt fina sällskap. Det blev en god lunch på jensens innan. Muuums. Sen har jag badat, slappat och sovit över hos Elin. Och sen igår var jag med Steph. Mycket trevligt, vi hann även med att köra lite zumba. Haha väldigt kul faktiskt.

Idag förmiddags tog jag en springtur och körde lite styrka. En perfekt start på dagen. Sedan for jag iväg till studion och jobbade i några timmar. Och nu sitter jag här.



Kommentera här:

Att kommentera:
Om du gillar min blogg och vill följa den på ett smidigt sätt
så är bloglovin ett bra alternativ bloglovin
Vill du att jag följer dig är det bara att du klickar iväg en kommentar :)

Är det något du undrar över som inte har med inlägget att
göra hänvisar jag till blogresponse
Ni får ett snabbare svar och det underlättar mycket för mig!



Det är helt okej att kommentera anonymt men glöm inte att jag alltid ser din IP-adress.
Vill du ha svar på kommentaren måste du skriva en mailadress eller hemsida/blogg så jag kan svara.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0