Redovisning


Nästan hela dagen har spenderats framför datorn. Jag har jobbat med min redovisning som egentligen skulle vara så gott som klar innan jullovet hehe, duktig flicka... Vi fick välja ett valfritt ämne och jag valde att redovisa om kameror och foto vilket kanske inte är så förvånansvärt haha. Nu är jag iallafall klar med min power point. Äntligen säger jag bara! Kvar att göra är bara att skriva stödordslappar och öva, öva och öva. Suck!

Eftersom den här redovisningen handlar om foto precis som bloggen kanske jag försöker få upp den här på ett eller annat sätt. Kan hända att jag filmar eller pratar in någon redovisning(?), nej vi får se. Jag vill i vilket fall som helst inte lägga upp den innan jag redovisat i skolan sen får vi se. 




Kommentera här:
Postat av: NATTAFOTO-drömmen om att bli fotograf

du tar riktigt fina bilder! :D

2011-01-09 @ 13:24:46
URL: http://nattafoto.webblogg.se/

Att kommentera:
Om du gillar min blogg och vill följa den på ett smidigt sätt
så är bloglovin ett bra alternativ bloglovin
Vill du att jag följer dig är det bara att du klickar iväg en kommentar :)

Är det något du undrar över som inte har med inlägget att
göra hänvisar jag till blogresponse
Ni får ett snabbare svar och det underlättar mycket för mig!



Det är helt okej att kommentera anonymt men glöm inte att jag alltid ser din IP-adress.
Vill du ha svar på kommentaren måste du skriva en mailadress eller hemsida/blogg så jag kan svara.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0