Ojdå...

Herregud! Jag insåg precis att jag inte bloggat på nästan mer en än hel vecka. Det måset jag verkligen be om ursäkt för. Min tid har gått till helt andra saker och att blogga har jag inte riktigt hunnit med.
Jag är tyvärr döööödstrött efter en fartfylld helg. Nu börjar dessutom solsidan vilket gör att jag inte vill sitta här och ruttna hehe... Jag hör av mig imorgon kväll någongång, avslöjar förhoppningsvis min överaskning, svarar på kommentarer och gör klart mina små ändringar i designen som förövrigt ser sjuka ut förtillfället.
Vi hörs imorgon pusss ♥

Kommentera här:
Postat av: Anonym

Måste bara tacka dig för alla tips, en otroligt duktig fotograf är du! Du är en supersöt tjej! :)

2011-01-19 @ 16:43:07

Att kommentera:
Om du gillar min blogg och vill följa den på ett smidigt sätt
så är bloglovin ett bra alternativ bloglovin
Vill du att jag följer dig är det bara att du klickar iväg en kommentar :)

Är det något du undrar över som inte har med inlägget att
göra hänvisar jag till blogresponse
Ni får ett snabbare svar och det underlättar mycket för mig!



Det är helt okej att kommentera anonymt men glöm inte att jag alltid ser din IP-adress.
Vill du ha svar på kommentaren måste du skriva en mailadress eller hemsida/blogg så jag kan svara.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0