Fira mamma


Imorgon ska jag fira världens bästa mamma som har fyllt 50år. Grattis mammi! Därför blir nog uppdateringen inte på topp imorgon men jag tidsställer väll ett eller två inlägg så det inte blir helt tomt här iallafall.

Kommentera här:
Postat av: caiza

sv: haha ja, godis är gott! :)

2011-01-21 @ 22:48:05
URL: http://caizawidin.blogg.se/
Postat av: mathilda

vad fin blogg du har! ska vi följa varandra via bloglovin? kram =)

2011-01-22 @ 11:01:36
URL: http://baratilla.blogg.se/

Att kommentera:
Om du gillar min blogg och vill följa den på ett smidigt sätt
så är bloglovin ett bra alternativ bloglovin
Vill du att jag följer dig är det bara att du klickar iväg en kommentar :)

Är det något du undrar över som inte har med inlägget att
göra hänvisar jag till blogresponse
Ni får ett snabbare svar och det underlättar mycket för mig!



Det är helt okej att kommentera anonymt men glöm inte att jag alltid ser din IP-adress.
Vill du ha svar på kommentaren måste du skriva en mailadress eller hemsida/blogg så jag kan svara.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0