9 Januari


Gud så jag saknar sommarn. Bjuder på bilderna ovan haha.

Jag vaknade i princip upp utan huvudvärk och förkylning så jag satte genast igång och små rensa min garderob. Jag vart klar någon gång på eftermiddagen och började fixa med min stödordslappar till redovisningen. Tog ungefär 3 timmar sådär så nu sitter här. Nu är jag iallafall heeeelt klar vilket känns awsome rättare sagt haha. Bara övningen kavr då...

Nu ska jag krypa upp framför tv:n i någon timma eller nått haha. Vi ses imorgon. Skola med.... Usch så hemskt!

Kommentera här:
Postat av: Clara

sv: ja, chailatte är såååsjukt gott:D

2011-01-09 @ 23:17:38
URL: http://ckklara.blogg.se/
Postat av: Clara

sv: haha tack :)

2011-01-09 @ 23:24:40
URL: http://ckklara.blogg.se/
Postat av: Alexandra

snygga bilder :D

2011-01-10 @ 11:16:00
URL: http://alexandrareichert.blogg.se/

Att kommentera:
Om du gillar min blogg och vill följa den på ett smidigt sätt
så är bloglovin ett bra alternativ bloglovin
Vill du att jag följer dig är det bara att du klickar iväg en kommentar :)

Är det något du undrar över som inte har med inlägget att
göra hänvisar jag till blogresponse
Ni får ett snabbare svar och det underlättar mycket för mig!



Det är helt okej att kommentera anonymt men glöm inte att jag alltid ser din IP-adress.
Vill du ha svar på kommentaren måste du skriva en mailadress eller hemsida/blogg så jag kan svara.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0