5 Januari


Dagen idag har spenderats med mamma på stan. Det har kollats på en hel del skor och blivit en och annan förälskelse hehe. Självklart var inget par på rea... Jag kom hem någon gång på eftermiddagen och tyvärr utan några shoppingpåsar i handen (förutom min ring jag fick i julklapp som behövde bytas).

Nu i kväll har jag umgåts med min laptop sittandes i sängen. Kollat lite bloggar, lyssnat på musik och bara chillat så att säga. Bara för att sätta pricken över i:t på det åt jag mat från saigon också. Muums är ordet!

Nu tänkte jag få lite liv här på bloggen igen såå waatch out nu ska jag se till att få upp lite inlägg.

Kommentera här:
Postat av: h e d v i g ' ♥

saigon<3

2011-01-09 @ 11:06:23
URL: http://dtlc.blogg.se/

Att kommentera:
Om du gillar min blogg och vill följa den på ett smidigt sätt
så är bloglovin ett bra alternativ bloglovin
Vill du att jag följer dig är det bara att du klickar iväg en kommentar :)

Är det något du undrar över som inte har med inlägget att
göra hänvisar jag till blogresponse
Ni får ett snabbare svar och det underlättar mycket för mig!



Det är helt okej att kommentera anonymt men glöm inte att jag alltid ser din IP-adress.
Vill du ha svar på kommentaren måste du skriva en mailadress eller hemsida/blogg så jag kan svara.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0