4 Februari


Hej på er! Jag är hemma från skolan idag med. Nu mår jag iallafall bättre än igår men jag är fortfarande ganska trött. Nu ska jag försöka skriva klart en svenska sak och jobba lite på min redovisning så jag får klart det någon gång.

Om jag orkar (vilket jag tror jag kommer göra) ska jag iväg på en sak i eftermiddag. Jag vet inte riktigt om jag ska avslöja det nu hihi eller om jag berättar mer om det senare. Jag tror nästan jag gör det sistnämnda. Nej nu måste jag plugga. Shooo!

Kommentera här:

Att kommentera:
Om du gillar min blogg och vill följa den på ett smidigt sätt
så är bloglovin ett bra alternativ bloglovin
Vill du att jag följer dig är det bara att du klickar iväg en kommentar :)

Är det något du undrar över som inte har med inlägget att
göra hänvisar jag till blogresponse
Ni får ett snabbare svar och det underlättar mycket för mig!



Det är helt okej att kommentera anonymt men glöm inte att jag alltid ser din IP-adress.
Vill du ha svar på kommentaren måste du skriva en mailadress eller hemsida/blogg så jag kan svara.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0