Teknikprojekt


Jag har ju lovat er att skriva om hur kameran fungerar, hur inställningarna ska vara inställda och ge fotograferingstips. Tyvärr har jag ju haft rätt dålig tid med det men i vår kommer vi ha ett projektarbete på tekniken och då har jag valt att göra en hemsida om kamera och fotografering.

Den kommer innehålla massor i kamera väg, hur man lär sig inställningar, vad som skiljer objektiv från varandra och allt möjligt i kameraväg. Jag har tänkt att sätta igång på jullovet och förhoppningsvis kommer ni kunna få vara med och se hur det går under tidens gång. Hemsidan kommer få namnet www.fotostyle.se och just nu har jag inte gjort någonting på den, vilket förklarar hur den ser ut. Då vet ni i alla fall vad som väntar.


Kommentera här:
Postat av: Beatrice Jakobsson (foto)

sv: jaa :D!

2011-12-06 @ 20:53:57
URL: http://beattriicee.blogg.se/
Postat av: julia fälling

Sv; Hehe ingen fara! :)

Ja, jag var där i torsdags på öppet hus. Dock tyckte jag att det kanske var lite för stort och lite för rörigt. Kanske var för att det var så mycket folk, men ändå. Jag vet inte riktigt. Var på Jensen idag och kollade, och jag tyckte mycket mer om den skolan! Så vi får se.. :)

2011-12-06 @ 21:35:32
URL: http://jagheterjjulia.blogg.se/
Postat av: rebecca

sv: Alltså, jag trivs som fisken i vatten! Det bästa valet jag gjort på länge! Alla är så himla öppna, iaf i Örebro. Alltså, man kan gå fram och fråga någon i 3an (jag går 1an nu) om något som kan verkas dumt, utan att man blir idiotförklarad, tror heller inte man blir det bakom ryggen! Alla är väldigt framåt och lärarna är skitbra! Jag har lärt mig massor sen vi började skolan! Det är ganska mycket skrivuppgifter, men man brukar blanda in någonting med foto att göra på de flesta! Skitrolig skola!! :) Var bor du då?

2011-12-06 @ 22:47:59
URL: http://www.nattstad.se/bleeckis
Postat av: elin

Jao :)

2011-12-07 @ 16:16:54
URL: http://elinwiman.blogg.se/
Postat av: Sandra - Fotograf & "Fotbollsfru"

Hej söt!

Fin blogg och fina bilder!

Hoppas allt är bra med dig!



Vad gör du?

Kram

2011-12-07 @ 19:29:28
URL: http://sandrasrum.blogg.se/
Postat av: Sandra - Fotograf & "Fotbollsfru"

Bra ide du har, har faktiskt haft tanken på att göra samma sak, sen att man tar kontakt med några fotografer och frågar om dem vill skriva krönikor och så vidare .. !!

Tror du om det ?

kram

2011-12-08 @ 21:51:37
URL: http://sandrasrum.blogg.se/

Att kommentera:
Om du gillar min blogg och vill följa den på ett smidigt sätt
så är bloglovin ett bra alternativ bloglovin
Vill du att jag följer dig är det bara att du klickar iväg en kommentar :)

Är det något du undrar över som inte har med inlägget att
göra hänvisar jag till blogresponse
Ni får ett snabbare svar och det underlättar mycket för mig!



Det är helt okej att kommentera anonymt men glöm inte att jag alltid ser din IP-adress.
Vill du ha svar på kommentaren måste du skriva en mailadress eller hemsida/blogg så jag kan svara.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0