Tandproblem och filmdag


Dagens konstaterande: Uppskatta era munnar, de är väldigt underskattade tro mig! Hälsningar från en rätt hungrig tjej.

Ingreppet imorse gick förvånansvärt bra. Efter 7 sprutor kändes det i stort sett inte alls. Det jobbiga kom väll mer när jag kom hem inte kunde äta förrens runt två och det med nöde och neppe.  Jag kan ju nämna att jag bara käkade en macka imorse... Blödde gjorde det en hel del också men det gick över runt eftermiddagen.

Haha nog om mina tandproblem, i stort sett hela dagen från klockan 10 när jag kom hem till nu klockan 6 har jag tittat film. Det är allt jag har orkat med att göra men det posetiva är att jag börjar få lite julfeeling efter att ha tittat massvis med julfimer så något bra fick jag ju ut ur det i alla fall.

Kommentera här:
Postat av: N A T H A L I E

Kör igång en liten frågastend , kika gärna in och stell en fråga :) kram

2011-12-08 @ 18:44:59
URL: http://nathalieevanzoelen.blogg.se/
Postat av: Sandra

Härligt!!



Jag är inne resten av kvällen om du känner för att snacka lite !



Kraam

2011-12-08 @ 19:23:02
URL: http://sandrasrum.blogg.se/
Postat av: julia fälling

Sv; Vad skönt att det gick bra! Jo men precis, man gör ju det ofta. :/

Hehe ojdå, ja du får du kanske rappa på lite ;)

2011-12-08 @ 19:56:35
URL: http://jagheterjjulia.blogg.se/
Postat av: rebecca

sv: Asså lärarna är jättebra och kan sin grej, men de verkar ha svårt att prata med varann om vissa saker, så just våran klass har blivit lite bortglömda nångång, men det löste sig. Jag går i en klass där de flesta har samma humor som mig själv så jag blir ju att trivas skitbra i den också! Och lärarna jobbar verkligen med att alla i klassen ska trivas och att ingen hamnar utanför. Vi har ganska grupperad klass, men det ska de också försöka få bort. Så ja, men klassen är den bästa jag gått i, och lärarna är skitbra!! :D

2011-12-09 @ 06:39:08
URL: http://www.nattstad.se/bleeckis

Att kommentera:
Om du gillar min blogg och vill följa den på ett smidigt sätt
så är bloglovin ett bra alternativ bloglovin
Vill du att jag följer dig är det bara att du klickar iväg en kommentar :)

Är det något du undrar över som inte har med inlägget att
göra hänvisar jag till blogresponse
Ni får ett snabbare svar och det underlättar mycket för mig!



Det är helt okej att kommentera anonymt men glöm inte att jag alltid ser din IP-adress.
Vill du ha svar på kommentaren måste du skriva en mailadress eller hemsida/blogg så jag kan svara.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0