7 December


En rätt vanlig skoldag ändå, ett svenskaprov som tog energin ur mig och en syster med nytaget körkort som hämtade mig vid bussen. Det följdes utav lite syskonfirande med fika, gott te och baksmällan 2. Grattis Ellen, du är grym!

Nu börjar jag oroa mig lite över imorgon som jag egentligen inte vill tänka på... Jag har ett litet tandproblem och det måste fixas genom att göra ett litet ingrepp och jag är otorligt känslig när det gäller sånt där. Sprutor, blod och allt som har med operationer att göra är det värsta jag vet. Ja, ja det brukar ju alltid lösa sig och jag får leva på att jag har klarat av att sytt i mitt knä utan en bedövning som hjälpte förra hösten så då ska jag väll klara av det här med.


Kommentera här:
Postat av: Sandra

Det är jättebra med mig :)



Samma som mig då :) Såg att du bodde i örebro, jag bor i köping!



Har addat dig på msn ! Skulle vara kul att snacka lite.



min msn är [email protected]

2011-12-07 @ 21:53:33
URL: http://sandrasrum.blogg.se/
Postat av: julia fälling

Sv; Ja verkligen! Ja det verkar jättebra :D



Lycka till med ditt "tandproblem" imorgon (hehe)! Hatar sånt jag med... Men det går nog bra! :)

2011-12-07 @ 22:00:54
URL: http://jagheterjjulia.blogg.se/
Postat av: rebecca

sv: Alltså, man gör ju saker på lektionerna, men alla lektionerna är bra uppbyggda. Men skolan har dock någon grej, så man får inte läxor, inte i något ämne, vilket kan vara ganska skönt. Det enda man kan behöva jobba hemma med är andra arbeten och sånt. Ah okej :D jag bor i Hällefors, typ 8-9 mil därifrån, och med tanke på att jag kommer hem runt 6 nästan alla dagar så är det speciellt skönt att man inte har en hög med läxor!! :D

2011-12-07 @ 22:04:18
URL: http://www.nattstad.se/bleeckis

Att kommentera:
Om du gillar min blogg och vill följa den på ett smidigt sätt
så är bloglovin ett bra alternativ bloglovin
Vill du att jag följer dig är det bara att du klickar iväg en kommentar :)

Är det något du undrar över som inte har med inlägget att
göra hänvisar jag till blogresponse
Ni får ett snabbare svar och det underlättar mycket för mig!



Det är helt okej att kommentera anonymt men glöm inte att jag alltid ser din IP-adress.
Vill du ha svar på kommentaren måste du skriva en mailadress eller hemsida/blogg så jag kan svara.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0