Vart jag än i världen vänder står jag här med tomma händer


Ledsen för min dåliga uppdatering, jag har verkligen inte haft tid. Vilket är väldigt tråkigt!
Men jag kan ju dra en snabbrepris om vad jag sysslat mig med i alla fall.

Igår jobbade jag större delen utav dagen men mötte sedan upp Jenny för en sen lunch. Det blev snack om allt mellen himmel och jord. Du är bra du tjejen! Sen hann jag hem en snabbis och käkad innan jag begav mig hem till Elsa i renget. Okej, hon hämtade mig faktiskt på moppen den snällisen. Väl hos Elsa, kollade vi film, käkade glass, godis och bara hade det bra.

Idag jobbade jag också större delen utav dagen. Oc nej, det är verkligen inte så hemskt som det låter haha. Med tanke på att jag jobbar hos en fotograf och jag älskar allt som har med fotografering att göra (inget nyhet va?) så jobbar jag mer än gärna haha.

Oj, det här blev lite väl långt. Imorgon jobbar jag också så hur uppdateringen blir återstår och se.

Kommentera här:

Att kommentera:
Om du gillar min blogg och vill följa den på ett smidigt sätt
så är bloglovin ett bra alternativ bloglovin
Vill du att jag följer dig är det bara att du klickar iväg en kommentar :)

Är det något du undrar över som inte har med inlägget att
göra hänvisar jag till blogresponse
Ni får ett snabbare svar och det underlättar mycket för mig!



Det är helt okej att kommentera anonymt men glöm inte att jag alltid ser din IP-adress.
Vill du ha svar på kommentaren måste du skriva en mailadress eller hemsida/blogg så jag kan svara.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0