Stockholm i bilder



Här har ni lite bilder från stockholms stadion. Jag följde med och tittade på när min syster tävlade. Tävlingen hon var med i är lite speciell. Det är en efter tävling till den riktiga dn galan och håller lite samma koncept som den riktiga dn galan. De filmas innan starterna, får lägga sina saker i korgar som sedan bärs iväg till mål och många fler saker som är som på de riktigt stora tävlingarna där proffsen tävlar.


En liten översiktsbild över det lilla kaoset som blev när David och Andreas kom, ni kan kika på bilderna jag tog om ni scrollar ner några inlägg. Det ni inte ser på bilden är att kön breder sig ut väääldigt långt.


Här har ni en bild på publiken och en på Börje Salming. Yes, jag råkade stöta in i honom och jag var snabb med att ta en bild.


En bild på min mamma och en på mig och Ellen. Precis innan vi skulle lämna Stockholm konstaterade jag att det inte fanns en enda bild på mig så det blev en snabbbild på stället haha. Det är så det blir när man råkar gilla fotografering.

Så, det var det jag sysslade med i Stockholm. Hann även med lite shopping och åt en god lunch på vapiano. Otroligt god pasta! Ser du en skylt där det står vapiano, gååå in haha!

Kommentera här:
Postat av: linnea

allt bra med dig idag? :)

2011-08-03 @ 23:44:27
URL: http://magdalenaeklund.blogg.se/
Postat av: Amanda - myworld

Såg ju ut som en underbar dag i Stockholm med massa friidrott :)

2011-08-04 @ 14:01:41
URL: http://blackeys.blogg.se/

Att kommentera:
Om du gillar min blogg och vill följa den på ett smidigt sätt
så är bloglovin ett bra alternativ bloglovin
Vill du att jag följer dig är det bara att du klickar iväg en kommentar :)

Är det något du undrar över som inte har med inlägget att
göra hänvisar jag till blogresponse
Ni får ett snabbare svar och det underlättar mycket för mig!



Det är helt okej att kommentera anonymt men glöm inte att jag alltid ser din IP-adress.
Vill du ha svar på kommentaren måste du skriva en mailadress eller hemsida/blogg så jag kan svara.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0