Dagarna som går


Jag blir alltid lika glad när jag kikar in här och kollar statistiken. Ni besöker och besöker trots att jag har varit en så dålig bloggare. Nu måste jag skäärpa mig!

I alla fall, nu är skolan igång igen. Vilket jag har väldigt blandade känslor för. Det är skönt att få tillbaka lite rutiner och träffa folk man inte sett på ett tag. Men de flesta lektioner och alla läxor hade jag gärna hoppat över.

Vad har jag hunnit med sen sist då. Jo, jag har pluggat en hel del, varit hos min farmor och farfar (bilden), fiskat kräftor med min kompis Elsa och varit på noramarken med Elin. Mer än så finns det inte att berätta.

Eftersom jag inte vill tråka ut er med allt vardagbabbel hela tiden hittar ni mina lite längre texter och allt vardaligt på writestyle istället. Kika in vettjaa!

Kommentera här:

Att kommentera:
Om du gillar min blogg och vill följa den på ett smidigt sätt
så är bloglovin ett bra alternativ bloglovin
Vill du att jag följer dig är det bara att du klickar iväg en kommentar :)

Är det något du undrar över som inte har med inlägget att
göra hänvisar jag till blogresponse
Ni får ett snabbare svar och det underlättar mycket för mig!



Det är helt okej att kommentera anonymt men glöm inte att jag alltid ser din IP-adress.
Vill du ha svar på kommentaren måste du skriva en mailadress eller hemsida/blogg så jag kan svara.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0