Måndag och tisdagen

Inlägget skulle postas igår men kom aldrig upp, orkar inte skriva något nytt så här kommer det!


Damn...solen lyser, det är varmt och jag har lov. Livet är allt bra det!

Igår eftermiddag for jag hem till Andrea.
Den flickan hade jag inte träffat ordentligt sen nyår tror jag så det var på tiden att träffas. Vi tog en glass i solen och njöt av vädret helt enkelt. Du är otroligt bra du Andrea!

Vid 6 drog jag hem till Gustav, en kille i klassen där några fler i klassen var. Det blev godis, skräckfilm och massor utav snack en hel del av natten. Tror jag fick ungefär 4 timmars sömn. Förvånansvärt är jag inte så trött faktiskt, utan är fylld med energi :). På förmiddagen åkte vi till coop och köpte frukost som vi sedan åt upp på en grässplätt i solen. Resten av förmiddagen spenderades ute i solen lite här och var.

Efter jag kom hem har jag bara käkat, chillat och spenderat min tid i solen. Snart ska jag iväg och träffa några i klassen, det blir film och chill bara.

Kommentera här:

Att kommentera:
Om du gillar min blogg och vill följa den på ett smidigt sätt
så är bloglovin ett bra alternativ bloglovin
Vill du att jag följer dig är det bara att du klickar iväg en kommentar :)

Är det något du undrar över som inte har med inlägget att
göra hänvisar jag till blogresponse
Ni får ett snabbare svar och det underlättar mycket för mig!



Det är helt okej att kommentera anonymt men glöm inte att jag alltid ser din IP-adress.
Vill du ha svar på kommentaren måste du skriva en mailadress eller hemsida/blogg så jag kan svara.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0