Förkyld och trött tjej



Igår var jag iväg till optikern och skaffade mig ett par linser. Jag har på senare år blivit närsynt så det var väldigt välbehövt om man säger så. Sen idag vaknade jag upp med halsont som bara blev värre och värre under dagen. Jag han även med ett besök till tandläkaren och spände rälsen.

Superförkyld, huvudvärk, ont i tänderna och trött i ögonen beskriver min hälsa för dagen. Kvällen har spenderats i skype med några kompisar och i soffan framför talang om vart annat.

Snart blir det sängen för min del. Jag är otroligt trött och vill bara sova bort min förkylning, den drar ner min energi något otroligt. Ljuspunkten för tillfället är iallafall att det är lov nu. Det känns som att en vecka utan skola är precis vad jag behöver! Jag har även tänkt att försöka prioritera bloggen lite mer. Det ska upp massa önske inlägg, ny design o.sv..

Håller tummarna på att jag är lite friskare imorgon, i vilket fall hörs vi hur som helst. Kram på er!

Kommentera här:

Att kommentera:
Om du gillar min blogg och vill följa den på ett smidigt sätt
så är bloglovin ett bra alternativ bloglovin
Vill du att jag följer dig är det bara att du klickar iväg en kommentar :)

Är det något du undrar över som inte har med inlägget att
göra hänvisar jag till blogresponse
Ni får ett snabbare svar och det underlättar mycket för mig!



Det är helt okej att kommentera anonymt men glöm inte att jag alltid ser din IP-adress.
Vill du ha svar på kommentaren måste du skriva en mailadress eller hemsida/blogg så jag kan svara.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0