28 September


Massor av plugg förklarar nog min eftermiddag. Eftersom jag har ett spanskaprov imorgon, ett matteprov på torsdag och 2 prov nästa vecka är det något varit tvungen att göra. Tyvärr går mycket av min tid till det nu.

Som ni ser så ändras designen lite för varje dag. Headern jag har nu är i själva verket bara en bild jag satt in för att prova lite så den kan ni ju ignorera. Men annars så ändras lite rubriker, mått och sådär. Jag tar lite för varje dag när jag hinner. Så vi får väll se när den är klar. Den som väntar på något väntar aldrig för länge! ;)

För min del väntar sängen nu. Jag är trött och har lyckligtvis sovmorgon till halv 10.
Pusss och kram på er!

Kommentera här:

Att kommentera:
Om du gillar min blogg och vill följa den på ett smidigt sätt
så är bloglovin ett bra alternativ bloglovin
Vill du att jag följer dig är det bara att du klickar iväg en kommentar :)

Är det något du undrar över som inte har med inlägget att
göra hänvisar jag till blogresponse
Ni får ett snabbare svar och det underlättar mycket för mig!



Det är helt okej att kommentera anonymt men glöm inte att jag alltid ser din IP-adress.
Vill du ha svar på kommentaren måste du skriva en mailadress eller hemsida/blogg så jag kan svara.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0