update

Man skulle nog kunna samanfatta den här dagen med "chilldag" och "inte gör någonting". Men det är precis vad jag behöver, inte göra någonting. Jag har kollat massor av O.C avsnitt och redigerat lite bilder jag tog på min syster och hennes kompisar igår. Jag ska kolla upp om det är okej att jag lägger upp någon.

Ikväll lutar det åt att det blir en stillsam hemmakväll eller en myskväll med några kompisar, vi får se hur det blir. Imorgon tänkte jag plugga och på eftermiddagen träffa Ida. Det årterstår och se om det blir en bio eller fika eller ja kanske både och. Kanon blir det iallafall.

Kommentera här:

Att kommentera:
Om du gillar min blogg och vill följa den på ett smidigt sätt
så är bloglovin ett bra alternativ bloglovin
Vill du att jag följer dig är det bara att du klickar iväg en kommentar :)

Är det något du undrar över som inte har med inlägget att
göra hänvisar jag till blogresponse
Ni får ett snabbare svar och det underlättar mycket för mig!



Det är helt okej att kommentera anonymt men glöm inte att jag alltid ser din IP-adress.
Vill du ha svar på kommentaren måste du skriva en mailadress eller hemsida/blogg så jag kan svara.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0