TJOO

Höstlov nu dårå! Mycket välbehövligt så att säga. Jag har dock inte planerat jättemycket för i veckan. Måndag är det iallfall klippning och slingning som är planerat och på tisdag far jag, min syster och mina andra två "systrar" till huvedstaden. Resten av veckan får vi väll la ta och se, jag vill egentligen bara chilla och ta det lungt, det är något jag aldrig hinner mitt i veckorna.

Tanken var egenligen att jag skulle vara med några kompisar nu, men det var lite problemigt med tider hit och dit så jag blir kvar hemma istället, slår troligtvis på en film lite senare.

Bilder kommer, bara inte just nu... kanske imorgon om ni har tur!

Kommentera här:

Att kommentera:
Om du gillar min blogg och vill följa den på ett smidigt sätt
så är bloglovin ett bra alternativ bloglovin
Vill du att jag följer dig är det bara att du klickar iväg en kommentar :)

Är det något du undrar över som inte har med inlägget att
göra hänvisar jag till blogresponse
Ni får ett snabbare svar och det underlättar mycket för mig!



Det är helt okej att kommentera anonymt men glöm inte att jag alltid ser din IP-adress.
Vill du ha svar på kommentaren måste du skriva en mailadress eller hemsida/blogg så jag kan svara.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0