Media Market

Jag har funderat på idéen nedan och insett att det bästa faktiskt är att fortsätta helt på fotospåret och bara kanske slänga in lite annat ibland.

I eftermiddags så gick jag först med Elsa på stan ett tag sedan mötte jag upp pappa och vi åkte till media market. Där vi var ett bra tag, framförallt på kameravdelningen. Man får känna och klämma på kamerorna och kan ta kort med dom så jag provade nog nästan på alla kameror som fanns där, hehe. Nu ikväll är det pizza och film som gäller. Är alldeles för trött för att göra någonting så det blir en stillsam hemmakväll som gäller.

Sitter vid Ellens laptop, inga bilder alltså.

Kommentera här:

Att kommentera:
Om du gillar min blogg och vill följa den på ett smidigt sätt
så är bloglovin ett bra alternativ bloglovin
Vill du att jag följer dig är det bara att du klickar iväg en kommentar :)

Är det något du undrar över som inte har med inlägget att
göra hänvisar jag till blogresponse
Ni får ett snabbare svar och det underlättar mycket för mig!



Det är helt okej att kommentera anonymt men glöm inte att jag alltid ser din IP-adress.
Vill du ha svar på kommentaren måste du skriva en mailadress eller hemsida/blogg så jag kan svara.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0