Sofia = Död

Hej allihoppa, nu är jag hemma igen. Jag har haft en toppendag med mina såkallade systrar. Det har blivit en hel del shopping så nu är jag några fina plagg rikare och några hundra kronor fattigare(vilket jag inte ens vill tänka på).

Jag är iallafall så gott som död just nu, jätte trött så att säga. Just därför tänker jag lägga mig och glo på en film och sedan gå och lägga mig. Imorgon tänker jag vila ut och verkligen göra ingenting men vi får väll se hur det blir med det, jag har ju en förmåga att hitta på saker hela tiden... Jag tänkte iallafall fota och lägga upp mina nya kläder och ja sen får vi se, nej nu var det film som gällde. Nattiii!

Kommentera här:

Att kommentera:
Om du gillar min blogg och vill följa den på ett smidigt sätt
så är bloglovin ett bra alternativ bloglovin
Vill du att jag följer dig är det bara att du klickar iväg en kommentar :)

Är det något du undrar över som inte har med inlägget att
göra hänvisar jag till blogresponse
Ni får ett snabbare svar och det underlättar mycket för mig!



Det är helt okej att kommentera anonymt men glöm inte att jag alltid ser din IP-adress.
Vill du ha svar på kommentaren måste du skriva en mailadress eller hemsida/blogg så jag kan svara.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0