Midsommar


Jag är nyligen hemma från Elsa. Jag antar att ni vill höra om vad jag hade för mig igår, så jag tänkte berätta lite kortfattat om det.

Efter den mysiga frukosten åkte jag och Elsa till ölmbrotorp och gick runt lite där. Träffade en hel del kompisar där, alltid kul:). Senare åkte vi hem till Elsa igen. Dit kom några andra familjer. Vi spelade brännboll med några andra familjer och senare vart det grillning,vollyboll och jordgubbar. Sen sov jag och några till hos Elsa.

En kul midsommar vart det iallfall :D.


Har inte så mycket planerat en så länge idag iallfall. Vi får väll se hur det blir.


Jag vill säga dte här igen, jag vet att bloggen är en riktigt dålig fotoblogg just nu. Men tro mig, den ska bli bättre och handla mer om "foto" än mitt eget liv som den gör just nu. Statistiken sjunker mer för varje dag som går. Men som sagt jag ska gör allt jag kan för att bloggen ska bli så bra den bara kan bli. Det tar bara lite tid.

Kommentera här:

Att kommentera:
Om du gillar min blogg och vill följa den på ett smidigt sätt
så är bloglovin ett bra alternativ bloglovin
Vill du att jag följer dig är det bara att du klickar iväg en kommentar :)

Är det något du undrar över som inte har med inlägget att
göra hänvisar jag till blogresponse
Ni får ett snabbare svar och det underlättar mycket för mig!



Det är helt okej att kommentera anonymt men glöm inte att jag alltid ser din IP-adress.
Vill du ha svar på kommentaren måste du skriva en mailadress eller hemsida/blogg så jag kan svara.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0