Godmorgon

Godmorgon allihoppa!
Imorse vakande jag vid 5 och jag kunde inte somna. Jag kollade ut genom fönstret och ser solen smyga uppåt. Självklart slår det mig att jag kan gå ut och ta kort, normala människor hade försökt somna om men nu är jag ju inte så speciellt normal människa så jag går ut..

Jag drog på mig mina mjukisar, slängde på mig min tröja och tog kameran i farten, jag ville inte missa dom bästa solstrålarna. Sen fottar jag i en halvtimme någonting tror jag och sen går jag in och sover igen och vaknar vid halv 10.

Tråkigt inlägg jag vet, men snart kommer det en "minibomb" med bilder jag tog.

Kommentera här:
Postat av: julia ♥

jag ska vara med kompisar & sedan ska jag till stallet :)

2010-06-15 @ 10:34:22
URL: http://juliasoderqvist.blogg.se/

Att kommentera:
Om du gillar min blogg och vill följa den på ett smidigt sätt
så är bloglovin ett bra alternativ bloglovin
Vill du att jag följer dig är det bara att du klickar iväg en kommentar :)

Är det något du undrar över som inte har med inlägget att
göra hänvisar jag till blogresponse
Ni får ett snabbare svar och det underlättar mycket för mig!



Det är helt okej att kommentera anonymt men glöm inte att jag alltid ser din IP-adress.
Vill du ha svar på kommentaren måste du skriva en mailadress eller hemsida/blogg så jag kan svara.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0