20.17


Förlåt för den urdåliga bloggningen, igår var det träning, idag var det träning och imorgon är det träning. Jag  kommer blogga så mycket jag hinner. Men bara så ni vet varför bloggningen är så usel ;).

Har läxor att göra, en väska att packa upp och ett rum som måste städas.
Hinenr jag så hör jag av mig senare.

Kommentera här:
Postat av: Victoria [fotoblogg]

Sv: tack för omtanken :) jag tog själv fotbollen för givet innan skadan, men tyvärr fick jag lära mig att inte ta någonting för givet den hårda vägen.



jag ångrar inte att jag började spela fotboll, för det har gett mig mycket mer än bara fotboll, och jag kan inte heller säga att skadan bara varit skit. om jag inte skadat mig hade jag aldrig mött personer som betyder mycket för mig idag, jag hade aldrig lärt mig att inte ta något för givet och jag hade aldrig utvecklats som jag gjort mentalt (trots viss tvivel)



det jag hoppas är ju att kunna förmedla budskapet om att aldrig någonsin ta någonting för givet, och jag blir så glad när jag får sånna kommentarer som din :)

2010-06-02 @ 21:29:15
URL: http://pwithe.blogg.se/

Att kommentera:
Om du gillar min blogg och vill följa den på ett smidigt sätt
så är bloglovin ett bra alternativ bloglovin
Vill du att jag följer dig är det bara att du klickar iväg en kommentar :)

Är det något du undrar över som inte har med inlägget att
göra hänvisar jag till blogresponse
Ni får ett snabbare svar och det underlättar mycket för mig!



Det är helt okej att kommentera anonymt men glöm inte att jag alltid ser din IP-adress.
Vill du ha svar på kommentaren måste du skriva en mailadress eller hemsida/blogg så jag kan svara.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0