Reflexskärm nästa?



Jag är sjukt sugen på att klicka hem en reflexskärm. Jag har hittat en här (inte den på bilden) som jag är intresserad av. Just den jag har kollat lite på är i storlek 110cm och är 5 färger i samma reflexskärm. Den kostar 349:- men jag tycker inte det är så farligt, det är ju endå 5 färger, och det är ju endå ganska lite jämfört med vad kamera grejer brukar kunna kosta.

Vi får se om jag klickar hem den så småningom. Jag fyller ju snart så jag får hoppas på lite pengar. Annars får jag väll helt enkelt börja spara ihop pengar. Jag är inte den starkaste på budgetfronten just nu, haha som alltid då.



Kommentera här:
Postat av: Emma

det är sjukt värt att lägga ner pengar på en reflexskärm! dom gör verkligen skillnad när man fotar! Jag tycker absolut att du ska skaffa dig en!! :)

2010-07-19 @ 19:10:04
URL: http://nollinspiration.blogg.se/

Att kommentera:
Om du gillar min blogg och vill följa den på ett smidigt sätt
så är bloglovin ett bra alternativ bloglovin
Vill du att jag följer dig är det bara att du klickar iväg en kommentar :)

Är det något du undrar över som inte har med inlägget att
göra hänvisar jag till blogresponse
Ni får ett snabbare svar och det underlättar mycket för mig!



Det är helt okej att kommentera anonymt men glöm inte att jag alltid ser din IP-adress.
Vill du ha svar på kommentaren måste du skriva en mailadress eller hemsida/blogg så jag kan svara.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0