Grattis Ida 15år


Jag insåg precis nu att jag glömt lägga upp en bild sen Ida fyllde år. Som i själva verket var för ungfär 2 veckor sedan. Så jag lägger upp en bild nu istället.

Nu tänkte jag försöka förklara för dig hur bra du är. Även om det aldrig någonsin skulle kunna förklaras med ord. Det är du alldeles för bra för.

Det är ingen som är som dig Ida. Verkligen ingen!
Du har funnits där i alla väder och verkligen fått mig
att må bra på ett sätt som ingen annan har lyckats göra.
Du är verkligen en sann vän som jag inte förstår hur
jag kunnat leva utan.

Även om vi inte träffas jämnt vet både du och jag var vi har varandra.
Att bara veta att du alltid finns där har hjälpt mig så många gånger.

Du är som en ängel på jorden Ida. Alldeles för bra för att vara sann.
Jag älskar dig bästavän.

Jag säger som du har sagt en gång: Du är som en syster för mig.

Jag hoppas du fick en asbra födeledag Ida. I miss you.




Kommentera här:

Att kommentera:
Om du gillar min blogg och vill följa den på ett smidigt sätt
så är bloglovin ett bra alternativ bloglovin
Vill du att jag följer dig är det bara att du klickar iväg en kommentar :)

Är det något du undrar över som inte har med inlägget att
göra hänvisar jag till blogresponse
Ni får ett snabbare svar och det underlättar mycket för mig!



Det är helt okej att kommentera anonymt men glöm inte att jag alltid ser din IP-adress.
Vill du ha svar på kommentaren måste du skriva en mailadress eller hemsida/blogg så jag kan svara.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0