15:28


Min nya hårfärg. Jag är verkligen inte nöjd med den. Det är helt enkelt inte jag. Det här ser alldeles för onaturligt ut för att vara mig. Jag kör på silverschampoo, solblekning och låter håret vila ett tag så får vi se vad jag ska göra med det.

Bilder, uppdatering och massa annat kommer. Bara inte just nu. Jag plockade flyghavre i förmiddags och nu ska jag iväg på träning. Men jag antar att ni ändå inte har tid att sitta och läsa bloggar nu på dagarna. Jag hoppas inte det iallfall.

Hör troligtvis av mig ikväll. Annars kommer jag få skuldkänslor för jag bloggat så lite den senaste veckan.

Kommentera här:
Postat av: lisa

fiin bild:) <3

2010-07-15 @ 18:18:07
URL: http://fotoliisa.blogg.se/
Postat av: Hilda

Den va as fin tycker jag! :)

2010-07-15 @ 18:21:48
URL: http://hildaaaaas.blogg.se/
Postat av: kerstin claesson

HEJ SOFIA!



KUL ATT LÄSA DIN BLOGG.

HOPPAS VI SES SNART DU FYLLER JU SNART ÅR.



VAD ÖNSKAR DU DIG?

JAG TYCKER DU SER JÄTTEBRA UT I HÅRET.

hälsa alla! kram faster kerstin

2010-07-15 @ 20:12:27

Att kommentera:
Om du gillar min blogg och vill följa den på ett smidigt sätt
så är bloglovin ett bra alternativ bloglovin
Vill du att jag följer dig är det bara att du klickar iväg en kommentar :)

Är det något du undrar över som inte har med inlägget att
göra hänvisar jag till blogresponse
Ni får ett snabbare svar och det underlättar mycket för mig!



Det är helt okej att kommentera anonymt men glöm inte att jag alltid ser din IP-adress.
Vill du ha svar på kommentaren måste du skriva en mailadress eller hemsida/blogg så jag kan svara.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0