Julklappar


Pengar
Objektiv - 50mm f.18 II
Digital fotoram - Nyckelringsformat
Bok- Egoboost av Isabella Lövengrip
Presentkort på MUS
Ring från Guldfynd (ska dock byta storlek)
Presentkort Marieberg
Puder från Clinique
Mascara
från Lancome

+ Ett motljuskydd till objektivet men det glömde jag at kort på, och örhängen från Hanna.

Bildkvaliteten vart lite skum när jag spara den, har inte tid att fixa det för tillfället så ni får tyvärr stå ut.
Jag har lite bloggidéer som förhoppningsvis dyker upp inom några timmar.

Kommentera här:
Postat av: NATTAFOTO-drömmen om att bli fotograf

Sv: Härliga julklappar! :)

mina finns på bloggen nu! :D



Allt bra?

2010-12-25 @ 18:15:15
URL: http://nattafoto.webblogg.se/
Postat av: Jenny Dahlman

jag fick oxå Egoboost i julklapp! visst var den bra?:D<3

2011-01-09 @ 19:04:11

Att kommentera:
Om du gillar min blogg och vill följa den på ett smidigt sätt
så är bloglovin ett bra alternativ bloglovin
Vill du att jag följer dig är det bara att du klickar iväg en kommentar :)

Är det något du undrar över som inte har med inlägget att
göra hänvisar jag till blogresponse
Ni får ett snabbare svar och det underlättar mycket för mig!



Det är helt okej att kommentera anonymt men glöm inte att jag alltid ser din IP-adress.
Vill du ha svar på kommentaren måste du skriva en mailadress eller hemsida/blogg så jag kan svara.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0