God Jul på er!

Jag måste bara börja med att säga att min dag har varit otroligt bra. Dagen har varit as mysig från början till slut, jag har ätit massor av god julmat och fått massor av fina julklappar. Livet är allmänt härligt nu bara!

Imorgon tänkte jag fota mina julklappar. Troligtvis med mitt nya objektiv hihi. Förutom det har jag inget planerat. Jag vill bara ta en låååång sovmorgon och göra ingenting och det är ju så det brukar bli dagen efter julafton. Iallafall för min del.

Vi hörs imorgon istället, har nog lite bilder att bjuda på också det här är ju trots allt en fotoblogg även om det inte syns i dom senaste inläggen haha.

Kommentera här:
Postat av: Lisa

sv: härligt, med mig är det skit bra:D

2010-12-25 @ 10:33:34
URL: http://fotoliisa.blogg.se/
Postat av: Emma - Photo and Art

SVAR: mm det är det :)

2010-12-25 @ 12:21:13
URL: http://photoandart.blogg.se/

Att kommentera:
Om du gillar min blogg och vill följa den på ett smidigt sätt
så är bloglovin ett bra alternativ bloglovin
Vill du att jag följer dig är det bara att du klickar iväg en kommentar :)

Är det något du undrar över som inte har med inlägget att
göra hänvisar jag till blogresponse
Ni får ett snabbare svar och det underlättar mycket för mig!



Det är helt okej att kommentera anonymt men glöm inte att jag alltid ser din IP-adress.
Vill du ha svar på kommentaren måste du skriva en mailadress eller hemsida/blogg så jag kan svara.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0