6 December


Min sjukt fina vän Elin från en fotosenssion i sommras.

En mycket skön och slapp dag i skolan må jag säga. Började 10 över 10 och slutade 13.40. Jag väntade in min kompis Elin sen for vi hem till mig. Lite snack om allt och inget och även lite plugg hanns med. En trevlig eftermiddag sådär.

En tråkig sak med kameran hände. Jag lyckades sätta minenskortet fel och några piggar vart böjda. Lyckligtvis lyckades pappa fixa det, som tur är må jag säga!

Jag har en lektion imorgon. Jag börjar 12.05 så vi hörs imorgon istället, shooo!


Kommentera här:

Att kommentera:
Om du gillar min blogg och vill följa den på ett smidigt sätt
så är bloglovin ett bra alternativ bloglovin
Vill du att jag följer dig är det bara att du klickar iväg en kommentar :)

Är det något du undrar över som inte har med inlägget att
göra hänvisar jag till blogresponse
Ni får ett snabbare svar och det underlättar mycket för mig!



Det är helt okej att kommentera anonymt men glöm inte att jag alltid ser din IP-adress.
Vill du ha svar på kommentaren måste du skriva en mailadress eller hemsida/blogg så jag kan svara.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0