it's all you need


Jag provade och ta lite produktfoton för någon dag sedan. Dom vart ganska dåliga men med ganska mycket redigering i photoshop fick jag bilden och bli lite bättre. Sen kunde jag inte låta bli och lägga på texten. Jag är inget stort fan av parfymen även om man kan tro det haha.

Ikväll kommer lite släkt hit och firar mig. Tänkte visa outfiten om jag nu lyckas ta någon bild jag är nöjd över. Det brukar vara ganska svårt för mig. Chingeling sålänge!

Kommentera här:
Postat av: alva ♥

svar på kommentar:

jo det är lite jobbigt, men de flesta märks inte så jättemkt, och det är bara jordnötterna som är livsfarliga så jag överlever! Okej, skönt för dig! :D

2010-08-05 @ 11:55:59
URL: http://palvan.blogg.se/

Att kommentera:
Om du gillar min blogg och vill följa den på ett smidigt sätt
så är bloglovin ett bra alternativ bloglovin
Vill du att jag följer dig är det bara att du klickar iväg en kommentar :)

Är det något du undrar över som inte har med inlägget att
göra hänvisar jag till blogresponse
Ni får ett snabbare svar och det underlättar mycket för mig!



Det är helt okej att kommentera anonymt men glöm inte att jag alltid ser din IP-adress.
Vill du ha svar på kommentaren måste du skriva en mailadress eller hemsida/blogg så jag kan svara.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0